Ahad, 8 Mei 2011

b . .

borink borink cmny , baek tulis blog je la . hee .

aku sayang die sangat2 beb . aku benci lau time gado je na sebut prkataan 'break' . tapi da nga mara , smue ley kua . cm die la , mm arytu kitorg gado . aku ta mct die , die pun ta mct aku gak .aku tggu punye la lame . berjanggut ann . tggu je , nset ta lepas kt tgn ni . pastu da bape ary tu die mct slambe je na break . perhhhh . lemah gile an mase aku bace text yg die anta kt aku tu . rase cm na gugur jantung ny . mm , aku sedih gile gile . tapi tape la , lau tu yg die na , aku redha , aku time je la . ta kn aku na pakse die tarik balik kate kate die tu an . aku ta tanye die pun nape . aku terus cakap ok je . then , kitorg pun break la . emm . da 2 minggu kitorg break . aku tade mct laki laen pun , aku susah gile na lupe kn die . tapi die , upe upe nye die couple nan membe aku sndry . perhh . adoiyaii . menyirap siot . aku rase da ta na sekola daa . haihh . tapi ntah cmne , die brubah . die da laen . maybe org laen ta prasan , tapi aku sndry yang prasan . die mintk maaf kt aku , die da laen la . n ntah cmne , aku ley maaf kn die . even aty aku tetap sakit . da lame tu aku ley time die plak . aku sayang die . dari bulan 9 2010 aku couple nan dy . walaupun dalam tempoh tu aku mada break , gado je nan die . tapi aku still sayang die sangat sangat . hee . AZRUL ALIEP , love u .

-- the end -- :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan